Hei! :3

Tuntui taas hyvältä hetkeltä päivittää blogia ja hyvästä syystä! Olen kaiketi maininnut joskus lempi Pullipistani teille? Uskoisin niin. Kysehän on siis Romantic Alicesta. Kiinnostuessani Pullipeista nukke oli heti toiveena. Päädyin kuitenkin ostamaan Melissan Romantic Alicen sijaan, enkä oikeastaan tiedä miten päädyin siihen tulokseen. Kauan jo olen suunnitellut, siitä lähtien kun tilasin Melissan, että seuraavaksi taatusti ostan sen nuken, jota kaikista Pullipeista eniten olen toivonut ja josta pidän kaikista eniten. Melissan oston jälkeen mainitsin äidilleni, että seuraava nukkeni on sitten Romantic Alice, etenkin kun se on minulle se kaikista ihanin Pullip. Mainitsin myös, jos voisin ostaa nuken isän avulla ulkomailta, jotta se tulisi halvemmaksi. Äitini ihmetteli, miksi kysyin häneltä voinko ostaa nuken isän avulla (isä ostaa ja minä maksan takaisin kaikki kulut) ja käski kysyä isältä. Tänään päätin vihdoin kysyä isältä kävisikö järjestely. Hänelle se kävi. Olin ehdottanut, että nukke ostettaisiin ebaysta (kun isä kerran käyttää ebayta), mutta en kuulemma saisi nukkea juurikaan halvemmalla kuin Suomesta tullimaksujen vuoksi. Hän kysyi sitten, josko ebayssa olisi Saksassa sama nukke, kun Yhdysvalloista ostettuna se tulisi lähes yhtä kalliiksi kuin Mollamaniasta. Ebayssa Saksassa ei ollut Romantic Alicea myynnissä, joten päätin näyttää isälle saksalaisen Plasticpop- sivuston ja hän lupasi, että hän ostaa minulle sieltä Romantic Alicen, jos saan rahat kokoon. Olen niin iloinen!!! Minulla on mahdollisuus saada lähiaikoina unelmieni ykkösPullip! Rahaa pitää kerätä yhteensä 170,80 euroa, koska minulla on tässä kuussa koulun vuoksi 30 euroa muita kuluja..:/ Rahankeruu nukkeen on jo aloitettu, muutamia nukkeja on taas myynnissä,jotka toivottavasti saan myytyä! Tällä hetkellä varoja on mahdollissti jo 98.00 euroa ja 72,80 puuttuisi... Argh! Hermoja raastaa tämmöinen jännitys, saako tarvittavat rahat...

       Ystävän Japanista lupaaman nuken saaminen on sen sijaan huonoissa varoissa tällä hetkellä, koska juuri kun olin saanut tarvittavat rahat kokoon, siskoni lainasi rahaa ja päädyin ostamaan Bratz Fashion Pixiez Deen ja Kuroshitsuji-mangapokkareita. Matkan ajankohta kuitenkin onneksi siirtyi, joten vasta heinäkuun alkuun pitää olla kasassa Japanin tulokas-rahat 93,80 euroa. :/

http://www.mollamania.net/pullip_romantic_alice.jpg

Romantic Alice <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 (Kuva kopsattu Mollamania-sivulta)

Ps. Otsikko on Romantic Alicen Feel Like So-teksti.. Oli hankaluuksia keksiä otsikkoa- alkuperäinen otsikkoajatus oli So Happy I Could Die Lady Gagan kappaleen mukaan... Tosin kappale ei nyt ihan aiheeseen sopinut ja nimi oli turhan... radikaali (jos niin voi sanoa)..

Pps. Anteeksi vähäiset kappalejaot tekstissä...:/