Hei, pitkästä aikaa! En ole aikoihin taas päivitellyt täällä, sillä minua ei vain innosta päivitellä tänne. Intoni Bratzeihin on tiessään ja ainoa nukkesarja, joka minua innostaa ovat Pullipit- no, ja muutamat Taeyangit. Olen alkanut taas myymään Bratzejani pois, ne kun homehtuvat enää vaatelaatikkonsa pohjalla. Muutamia toki olen säästänyt kuitenkin.

    Lupasin aiemmin laittaa tänne kuvia uusista Pullipeistani, jotka muuten saapuivat jo 9.7. Nuket ovat siis Pullip Romantic Alice sekä Pullip Tiphona. Vähäisen postailuintoni vuoksi pyydän, että katsotte kuvat Pullip-blogistani (joka sekin on jäänyt hieman vähemmälle postailulle, kun kuvia en ole viitsiytynyt muokkaamaan...). Pahoittelut! Linkki postaukseen kuitenkin: http://buttoneyedsweetie.blogspot.fi/2013/07/postia-saksasta.html

Kiitos kaikille, jotka ovat jaksaneet seurailla jo autioitunutta blogiani. <3 En nyt oikein tiedä onko minulla intoa jatkaa tätä blogiakaan enää...